شهاب ثاقب

اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِکَ الفَرَج

شهاب ثاقب

اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِکَ الفَرَج

باز نشر

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ب.ظ

همایش انتظار و امید 93


با سلام و درود خدمت دوستان عزیز بعدا علت نبود طولانی مدتم رو بیان میکنم

در ادامه مطلبی است از دوستم امیر در وبلاگش که پیوست شده با عنوان والعصر، مطلب

مورد نظر و نظر خودمو که توی وبلاگ ایشان نوشتم برای شما باز نشر کردم.


(مطلب نوشته 22 خرداد 93 از وبلاگ امیر خان):

آقای رئیس جمهور

جناب آقای روحانی لطف کنین وقتی جو زده میشین با دستور پزشکتون از داروهای ضددوپامین مثل دومپریدون و آلوپریدول و فنوفلازین و ... استفاده کنین و الا اوضاع روانی شما نشون دهنده یک نوع شیدایی در اثر ازدیاد ترشح دوپامین از اعصاب دوپامینرژیکه. شما اخیرا انقدر قافیه ی "اعتدالتان" به تنگ آمده که به قول دوستم شهاب ضرب المثل " قافیه که به تنگ آید ، شاعر به جفنگ آید" رو شکافتین! بیشتر به نظرم میاد که بگم قافیه که تنگ آید قورباغه ابوعطا میخونه! این توصیه بنده رو به عنوان دانشجوی پرستاری جدی بگیرین و حتما هر چه سریعتر به پزشک مورد اعتمادتون رجوع کنین. 

اما بعد، شنیدم امروز در یکی از سخنرانی های پر شورتان که به بهانه امام زمان(عج) برگزار شده بود پیروزی خودتون در انتخابات سال گذشته رو به مثابه عذرخواهی ملت از امام عصر دونستین! برادر عزیز من نمیدونم روی سن رفتن و شنیدن دست و جیغ و هورای طرفداران خداجوی شما چه قدر روی ترشح دوپامین تاثیر میگذاره ولی بهتره این یک مورد رو از این کمترین بشنوی و جدی بگیری که " کم گوی و گزیده گوی چون در... تا زاندک تو جهان شود پر" شما اگر دوست دارین هر چیزی رو به نفع خودتون و به رای خودتون تفسیر و تاویل کنین با موضوع مهدویت حق ندارین مانور بدین. نه شما بلکه هر سیاست مدار افراطی و "از آن ور بام افتاده " ی دیگه ای حق استفاده از نام مبارک ایشان را برای پیشبرد اهداف کوته فکرانه تان ندارید. 

نه رهبری در انحصار ماست و نه دفاع مقدس و نه هیچ ارزش دیگه ای که طرفداران افراطی و منحرفتان "دیکتاتور" و " سربازان وحشی قوم آتیلا" معرفیشون کردن، ارزش های انقلاب ما اونقدر رفیع هستن که در دسترس تفکرات نزول کرده طرفدارای شما باشه! البته یک راه دیگه هم هست که مثل دوست و غمخوارتان به جعل خاطرات روی بیارین.

نکته ی بعدی اینه که اعتدال درسته از عدل میاد ولی به معنای عدالت نیست و من تعجب میکنم که شما چه طور دروس حوزوی رو پاس میکردین ؟ میانه روی به معنایی که شما فکر میکنید بعد از سال ها مشقت و تلاش بی وقفه تون برای انقلاب اسلامی به ارمغان اوردین هرگز در دستور کار هیچ یک از ائمه اطهار نبوده و نیست و به شما پیشنهاد میکنم کتاب حضرت مولایم "انسان دویست و پنجاه ساله" رو بگیری و مطالعه کنی. راستشو بخواین خودم هنوز تمومش نکردم ولی حس میکنم شما باید یه دور این سخنان گوهربار رو مطالعه کنی تا متوجه بشین اعتدال به معنی وادادگی سیاسی و اجتماعی نیست. خیر امام عصر فرمانده میانه روی نیست. وقتی صحبت از حق و باطل میشود لفظ بی محتوای اعتدال (همانی که شما تعریف میکنید) هیچ محلی از اعراب ندارد. امام زمان مظهر اسم شریف حق تشریف دارن و به استناد قران " هو الذی ارسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون"  . قسمت آخر این آیه رو با دقت بیشتری بخونین. و لو کره المشرکون.

والسلام


برگرفته از وبلاگ والعصر amireskandari.blog.ir



نظر این بنده حقیر   (:


سلام امیر خان
پر شور نوشتی خطرناکه حسن
چرا پای منو وسط کشیدی میخوای باهم بریم گله  دار؟؟؟
امشب اقای حجت الاسلام علوی وزیر محترم اطلاعات تشریف آوردن فردا در اثر
مصرف بیش از حد دوپامین و سایر چیزایی که نام بردی به صورت کاملا اتفاقی به
لقاء الله پیوستی متوجه میشی با خون اعتدال و باند ساز سقوط ببخشید فرود

امام زمان (عج) جناب دکتر حجت الاسلام روحانی عالیقدر مدافع ولایت و امامت و ظهور و پاسدار حریم سلطان((هه!! حریم سلطان(: ))و حقوقدان کامل کننده هسته ای و از بین برنده ی تحریم ها و پیش برنده ی فرهنگ ور نری،این ور نری ادامه ی خون اعتدال بود طولانی شد چقد!!
جناب روحانی انشاالله با دستان خودتان کلید دفتر و دولتی که ساختید و
پیش انداز ظهوره نه پس انداز و نه دست انداز به دستان نازنین آقا بدید!!

آقا جان بدون شوخی جان شهاب بیا زودتر این کلیدو از ایشون بگیر تا با دل شاد
مارو بیشتر از این به باد نداده!!

۹۳/۰۳/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

جالب بود!
پاسخ:
ممنون باز هم سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی