شهاب ثاقب

اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِکَ الفَرَج

شهاب ثاقب

اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِکَ الفَرَج

نمیدونستم... خوب شد گفتی

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۹ ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گلم؛

امیدوارم حالتون خوب باشه و در حال مطالعه ی درس هاتون باشید که امتحانات نزدیکه

و نمی رسید شب امتحان تا صبح یک دورم بخونید ممنون میشم یکی هم بیاد این ها رو

به من بگه!


امروز بعد از دانشگاه غروب رفتم برای خرید روزنامه از یکی از دکه های داخل شهر این هفته ی دومه بنده ی حقیره که به قصد خرید همین روزنامه ای که عکسشو براتون

گذاشتم میرم اونجا،این روزنامه رو یکی از دوستانم( که حالا من نمیخوام پز دوستای

دانشگاه تهرانی درس خونمو بهتون بدم برای همین نمیگم بدونید!)که توی سیاست

عدالت رو رعایت میکنه و از حد خارج نمیشه بهم معرفی کرد؛ حالا هفته ی پیش سرم

شلوغ بود تنبلی کردم شماره ای که خریدم رو مطالعه نکردم گفتم برم این شماره رو هم

بگیرم با هم این هفته میخوانم،برای همین تعریف خاصی از هفته نامه نمیکنم و عذر میخوام 100بار گفتم روزنامه!

هروقت مطالعه شد شما رو هم در جریان نظرم قرار میدم اما چه معجزه ای شد منه تنبل

اومدم براتون این همه بنویسم رو دریابید!!

هفته ی گذشته یه آقای مسن تری بود توی دکه که میدونم صاحب اونجاست چند سالی

هست می بینش ولی امروز بر حسب هرچی یه جوونی با موهای ژل زده و همین فقط

موهاش ژل داشت چیز خاص دیگری نبود من خودم فکر نکنید موهامو ماشین کردم

صورتم ریش دارم قدر مرحوم بن لادن نه من هم به قیافم شاید نیاد انقد سیاسی باشم ولی کلا گفتم بدونید طرف چه شکلی بود؛

هرچند ژل ربط خاصی نداره بگذریم عـــــــــــه گیر دادید به ژل طرف والا!!

به هر حالت بارون شروع شد من گفتم سلام 9 دی میخواستم ایشونم فرمودند زیر میز

جلو پاتونه منم رفتم یک دونه بردارم که ایشون گفتند(( تو 9 دی میخونی؟؟!!))

البته جمله استفهام انکاری بود برای دوستانی که ادبیات تجدید شدند یعنی طرف میدونه

جواب سوالشو البته لحنش بماند که تمسخر بود و بعدشم به سبزه نیز آراسته شد این گل

((اصلا به گروه خونت میخوره؟!!)) من فقط لبخند زدم بقیه پولمو گرفتم،تشکر کردم

و به سمت خانه روانه شدم و این شد عامل نوشتن این پست یا هرچی اسمشو میذارید

(دوست عزیز مودب باش حالا من گفتم هرچی شما نگو!!عــه!!)

داشتم به این فکر میکردم که چقدر جالبه که خوندن یه روزنامه یا هفته نامه یا مجله به

گروه خون من نمیخوره ولی مثلا به گروه خون شما یا دوستتون میخوره!!

چرا یه عده خودشون رو پادشاه رسانه میدونند و تقسیم بندی سیاست رو به ریش یا یقه

لباس آدم میدونند؟!اینها همون هایی هستند که تا یه بدبختی رو با ته ریش می بینند میگن

هیـــــــــــس! طرف اطلاعاتیه!طرف حزب الله ایه( حالا من نمیگم حزب الله یعنی

تیم خدا؛پ ن پ مثل تو فوروارد تهاجمی شیطان باشه خوبه!!) یا هرچی که خودتون

شنیدین و دیدین که نگفتم؛

اینها همون هایی هستن که میان کشورو اینجوری تقسیم میکنن:

همه مملکت دست شما آخونداست چی میخواهید از جون ما؟!

یا جا نداره ولی اگه نگم توی دلم میمونه... اینها همون هایی هستند که پشت سر

عالم عالیقدر و عارف برجسته مرحوم آیت ا... بهجت یا حتی تازگی ها شنیدم پشت سر

رهبری هم میگن: میدونی چقدر پول تو حسابشه؟یا حسابش بود؟؟ در مورد اول که

سفیهی میگفت حساب آقا رو نتونستن حساب کنند چقدر پول توشه در مورد

آیت ا... بهجت هم میگفتند انقدر صفر تو حسابش هست که یکه معلوم نیست کجاست!!

البته عده ای کالانعام بل هم اضل هستند که یابه میبافند و نشخوار میکنند ولی چشای

باباقوریشون احتمالا اسم بانکه رو اشتباه دیده،وگرنه منم میگم آقا و آقای بهجت میلیادرن

حسابشون تهش معلوم نیست...


هه ابلح!اون حساب اعمال آخرتشونه ؛همونی که شما با کل خاندان داشته و نداشته تو

باهم جمع کنن ضرب کنن در تعداد اتم های روی کره ی زمین بذارند توی قدر مطلق

باز باید بری موتور خونه جهنم تی بکشی...هه!

داستان چیه واقعا؟؟

نمیدونم چیه که همیشه یه عده توی این مملکت فکر میکنند که همه چیز رو میدونند؟!!

چرا یه عده همش میان دهان محترمشون رو باز میکنند و خزعبلاتی که هرشب قبل

سریال های ترکیه ای ماهواره توی اخبار دیدن رو به اشتراک میذارن!!

طرف فرق دست چپشو با قاشق یکبار مصرف نمیدونه میاد به سیاست های ایران در قبال

فلسطین و سوریه ایراد میگیره، نمیدونم چرا یه عده ای هم سر این قضایا میگن سلیقه و

نظر افراد متفاوته!!!

عجب!!!

مگه می خواهیم بریم کیک یا ساندویچ بخریم که به سلیقه ربطی داشته باشه یا نه!!

رعایت اصول مسلمانی توی کشوری که اسمش  جمهوری اسلامیه سلیقه داره؟؟

کمک به مسلمان های دیگر نقاط جهان که اصل اسلامیه سلیقه داره؟؟

حمایت از مظلوم در برابر ظالم سلیقه داره؟؟

آوردن امام زمان (عج) و آمادگی برای ظهورش سلیقه داره؟؟

نمیدونم والاه!! به قول استاد رائفی پور یا ما از فضا اومدیم یا باز ما از فضا اومدیم!

من کاملا قبول دارم سیستم داخلی مشکلات فراوانی داره،خیلی ها کم کاری میکنند و

خیلی ها حرف های رهبری رو پشت گوش میندازند و خیلی مشکلات دیگه، من هم

مثل همه همینجا زندگی میکنم البته اگه فضایی بودنمو لحاظ نکنید؛

ولی ناراحتید یه عده دارند کارشون رو درست انجام میدند؟؟گاهی وقتا با خودم میگم

اگه این جنگ قبل ظهور آقا تمومی داشت که خب با وجود آمریکا و صهیونیست و دوستانشون امکان پذیر نیست؛

اونوقت این سردار سلیمانی و سردار امیری و سرداران دیگه میومدند جای سرداری نماینده مجلس یا رئییس جمهور و وزیر میشدند حتی اگه هیچی یعنی خدایی مزخرف بگم یعنی که هیچی از سیاست و اقتصاد نمیدونستند هم بخاطر غیرت و اراده و پیشتکارو حرف شنوی و

تعهد به خدا و ائمه و بخصوص آن عزیز پرده نشین غیبت و این جانشین غم دیده کل مشکلات این مملکت سر 4 سال حل میشد ولی حیف که این ستارگان بی همتا رو تقدیر الهی جای دیگری قرار داده و عده ای دنیا پرست بی غم و بی مسئولیت رو جای دیگه ای که مطمئنا

عده ی زیادی از این دوستان بی غم رو نه خدا بلکه ما انتخاب کردیم کاری که ظاهر بینان کور دل در صفین با مولایمان علی (ع)انجام دادند

و قرآن ناطق و امام زمانشان رو با مشتی کاغذ و جوهر بین دو جلد عوض کردند واز انتخاب خود راضی بودند و شد آنچه نباید میشد و جهالت را به جایی رساندند

که بعد کشف حقیقت با حماقت و سفاهتشان به مولا فرمودند تو باید توبه کنی چون به حرف ما گوش دادی وشد داستان خوارج بد ذات که شب در سجاده نماز شب به خواب میرفتند

و جای مهر بر پیشانی و رد عبادت بر کل بدن نجستشان داشتند وقرآن از گلویشان پایین تر نمیرفت؛

و چه کردند این شیاطین ظاهر بین دین در آخر با علی (ع)

کاش گوش های ما بیشتر شنوا و دلها و دیده هایمان بیشتر بینا بود تا مظلومیت و تنهایی

ولی زمان خود را ببینیم و درس بگیریم از تاریخ ولی خب همه اینطور نیستند و . . .


<<إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَةً لِّلْمُؤمِنِینَ>>


<<وَ انَّ کَثیراً مِنَ النَّاسِ عَنْ ایاتِنا لَغافِلوُنَ>>


شهاب ثاقب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی